13 Cool Chrome Extensions You've Never Heard Of!

13 Cool Chrome Extensions You've Never Heard Of!

Awesome browser extensions you’ll be glad you found out about!

More Top Lists ➤ https://www.youtube.com/playlist?list=PLFr3c472Vstw-sCvBrlRTelW3ULg1-w3n
Subscribe Here ➤ https://www.youtube.com/user/ThioJoe?sub_confirmation=1

There are tons of cool google chrome extensions out there, but usually only hear about the same ones. In this video I go over several extensions that are probably new to you, and they are all very cool. Some are more popular than others, but I think everyone will find at least a few of these chrome browser extensions useful.

~~~
⇨ http://Instagram.com/ThioJoe
⇨ http://Twitter.com/ThioJoe
⇨ http://Facebook.com/ThioJoeTV

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

50 Comments

  1. Sandyach on June 6, 2021 at 8:17 am

    ThioJoe: *mentions Honey*
    MrBeast: *happy sounds*



  2. JuliasTheEpic on June 6, 2021 at 8:17 am

    I though he was gonna make a ad



  3. STRYKER 么PRO on June 6, 2021 at 8:19 am

    what’s with ✌✌



  4. marc puigbo on June 6, 2021 at 8:19 am

    I like pasta



  5. giridhari vaddavalli on June 6, 2021 at 8:21 am

    me:gets suprised that there is no adblocker in the list



  6. mikbun on June 6, 2021 at 8:25 am

    OH MY GOD GRAMMARLY ADS ARE USEFUL!?!?!



  7. WhatAmIDoing on June 6, 2021 at 8:25 am

    i swear this guy had 13 sponsers



  8. Imboredsoidothiss on June 6, 2021 at 8:26 am

    this was very useful 🙂



  9. testosterone toddler on June 6, 2021 at 8:26 am

    HONEY



  10. Jeff Krebs on June 6, 2021 at 8:27 am

    Thanks for the extensions but I REALLY appreciate the tip of turning off running extensions/apps when Google is not launched



  11. YouTube Buddy on June 6, 2021 at 8:27 am

    Nice but one more great missing is Tubee extension. My channel got around 100 extra subs and descent watch time after boosting with it.



  12. Rick Martin on June 6, 2021 at 8:27 am

    I don’t use a lot of these, but the vid has helped me explore extensions that I can use….



  13. GameTime With Aryan on June 6, 2021 at 8:27 am

    When he said shazam then I remembered Shazam From The 100T Rosater (team)In Valorant



  14. Fabio Antonio Pabón Márquez. on June 6, 2021 at 8:28 am

    Thank you so much!!….



  15. Quilton U'Khozi on June 6, 2021 at 8:32 am

    Title: "13 Cool Chrome Extensions You’ve Never Heard Of!"
    2:11 "Honey"
    MrBeast fans: "Pathetic"



  16. J F on June 6, 2021 at 8:33 am

    Tab For A Cause, every tab shows a small banner ad, most of that revenue will be sent to the charity of your choice.



  17. MiiLK t on June 6, 2021 at 8:39 am

    ThioJoe here recommending Honey without getting sponsored



  18. CodeGreen Bonn on June 6, 2021 at 8:39 am

    how many extensions did you guys download while watching this vid? I did 5



  19. Xnoob Speakable on June 6, 2021 at 8:40 am

    Behind the overlay



  20. Fancy Phant on June 6, 2021 at 8:40 am

    I don’t know ya ya know ya lol ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl 👧🏼 was your gonna go look 👀 in this one ☝️ here was my first one ☝️ is this new song and the new ending of a new ending of this video of my girl 👧🏼 I love 💕 it all my favorite music 🎼 was my best game in a few weeks so I’m happy 😆 it I wanna I like the best app I’ve seen so much to this one ☝️ has to a good game but I don’t need to know how much it would get to get it bruh bruh was the time to start my day with a new one and I just wanna was the day I wanna was a good day to get ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya girl ya ya know ya ya boy 👦🏻 was your gonna go look 👀 was my last night to make you wanna the season is over for the game tonight bruh was my time for the day to get it to you get a free beer 🍻 I wanna day I got eto a lot today and I’m not really cool 😎 was my first one ☝️ I know you wanna is it



  21. Liam Mac Gregor on June 6, 2021 at 8:45 am

    McAfee Web advisor is Better



  22. giancarlopenafiel on June 6, 2021 at 8:45 am

    This vid is shit



  23. Indellable on June 6, 2021 at 8:46 am

    Aha Music sounds cool, but I don’t want to use Spotify or whatever that icon was. I’d rather buy a CD from Amazon so that I can rip it. Owning music is always better than freeloading it.



  24. Nagraj Neelakantam on June 6, 2021 at 8:46 am

    How to unblock some of the restricted websites!!?



  25. Leonard Woodruff on June 6, 2021 at 8:49 am

    woah. he advertised honey… for free ???



  26. Lamar Davis on June 6, 2021 at 8:49 am

    Yes because weve definitely never heard of honey even though literally every youtuber uses it as their sponsor lmao



  27. Xnoob Speakable on June 6, 2021 at 8:50 am

    Extensity



  28. KyreeTubeHDhackjack 2 on June 6, 2021 at 8:51 am

    OF



  29. Jason Tng Tng on June 6, 2021 at 8:54 am

    Happy Tng



  30. tophat man on June 6, 2021 at 8:57 am

    Joe: Talks about honey
    Me: OH GOD A SPONSOR
    Joe: Its not a sponsor.
    Me: WHAT!?!?!



  31. Emily Keefe on June 6, 2021 at 8:59 am

    What is cool is that you can use PIP without a extension.



  32. Kieran on June 6, 2021 at 9:01 am

    Oh my god more honey



  33. fang87 on June 6, 2021 at 9:01 am

    ok



  34. PC gaming on June 6, 2021 at 9:02 am

    plese tell this video is sponsored by honey



  35. jawharatrif قناة جوهرة الريف jawharatrif on June 6, 2021 at 9:03 am

    this is a test if grammarly works
    edit: i dont think it works on youtube.



  36. ITZYEASTIC on June 6, 2021 at 9:03 am

    your thumbnail was like LINUS TECH TIPS
    haha



  37. Empty on June 6, 2021 at 9:04 am

    ive seen an ad on this video with a person name JOE in it!



  38. Mateusz on June 6, 2021 at 9:05 am

    eyyy boy this Grammarly is really good for me 😀



  39. Ganesh Zaskar on June 6, 2021 at 9:06 am

    How to reset default crome



  40. SuperJohnnyuk on June 6, 2021 at 9:07 am

    would be nice to have the list of the extensions in the description



  41. Revenger on June 6, 2021 at 9:08 am

    I knew grammarly and i use it everyday its so cool and im lucky to have it.



  42. Indellable on June 6, 2021 at 9:09 am

    "Moving on, we have Honey"

    Joe, you _really_ need to learn your userbase. I guarantee you that 90% of us know about Honey.



  43. my technique on June 6, 2021 at 9:09 am

    You look like dhruv rathee



  44. FortniteTiktoker on June 6, 2021 at 9:11 am

    A karen seeing honey YES i have every coupon :Me BOI



  45. Prateek Methwani on June 6, 2021 at 9:11 am

    Bro…I loved the video…Thank You



  46. Alex Sucks on June 6, 2021 at 9:11 am

    a comment



  47. Minerobloxer1Gaming on June 6, 2021 at 9:11 am

    Forrest: oops you’ve killed a tree! Mr beast: Y



  48. TT99 on June 6, 2021 at 9:13 am

    lol nice green screen backround



  49. LxnarRazer on June 6, 2021 at 9:15 am

    I already have grammly



  50. STRYKER 么PRO on June 6, 2021 at 9:16 am

    waiting for the channel named chandler